Forsendelse & Retur

Returpolitik

Når du returnerer en vare, kan restitutionsbeløbet og hvordan det udstedes, variere afhængigt af om produktet returneres under den juridiske garanti for overensstemmelse, eller hvorfor du beslutter at udøve din ret til at trække sig tilbage (ved at slette ordren inden for 14 dage af levering) og betalingsmetode, der bruges til at foretage købet.

  • Omkostningerne ved returnering af en vare er kundens ansvar. Hvis du vil returnere, skal du kontakte vores kundeservice, så kan de arrangere fjernelse af pakken. Bemærk, at ud over forsendelsesprisen opkræves et administrationsgebyr.
  • Du kan ikke returnere en vare efter 14 dage.
  • Hvis du bemærker, at din pakke er beskadiget ved levering, bedes du kontakte os inden for 3 dage efter leveringsdatoen med flere fotos og dit ordrenummer. Vi accepterer ingen krav efter 3 arbejdsdage. Vi kan altid sende dig de nødvendige reservedele for din regning.
  • Leveringsomkostninger refunderes ikke.

Varer returneret som forkerte, beskadigede eller defekte

Hvis du returnerer en vare på grund af vores fejl (farve, forkert model) og varen er inde i den originale kasse og ikke er blevet samlet, vil du blive refunderet omkostningerne ved varen, fragtomkostningerne afholdt for at modtage det og de til sidst adresserede at returnere selve artiklen.
Bemærk, at alle motorcykler og biler har små fejl, der allerede er til stede fra fremstillingsprocessen, som små ridser eller små buler på grund af svejsning, behandling og håndtering af plastik.

Ved ankomsten af ​​bilen, bedes du kontrollere alle komponenter inde i kassen for store skader som brudstykker, inden du samler bilen. Hvis noget ødelagt IKKE samles bilen, skal du straks kontakte os med fotos og / eller videoer. Vi accepterer ikke noget afkast inden for 14 dage returperioden.

Bemærk: Små skader som små ridser, bukser anses ikke for at være relevante for dette, da de kan forårsages under fremstillingen på grund af de anvendte materialer (plastik, metal) og de teknikker, der bruges til at svejse og male bilen.


Artikler monteret forkert

I tilfælde af at kunden samler maskinen ukorrekt, og derfor er noget ødelagt, er kunden fuldt ansvarlig for omkostningerne i forbindelse med reparation eller udskiftning.

Tekniske problemer

Når bilen er blevet monteret, hvis den ikke fungerer på grund af et teknisk problem, skal du kontakte vores kundeservice med billeder / videoer og rydde forklaringer på problemet.
Hvis en bil skal returneres til reparation og undersøgelse efter at have kontaktet kundeservicen, kan visse omkostninger afhænge af bilens garanti og de nødvendige reparationstjenester. Disse vil blive forklaret tydeligt med kundeservicen efter kontakt i forbindelse med problemet.